Thursday 18 July 2013

JANTUNG HATIKU

Asik cite pasal vitamin je pon bosan kan..
Ok, arini saya nak introduce,  mereka2 yang amat saya sayang & cinta, jantung hati saya..

Mula2, introduce si kecik ni dulu..

Namanya DAMIA BATRISYIA BT MOHD ASYRAF AIMAN
Lahir pada 15/10/2010









Alhamdulillah. .Allah kurniakan anak yang cerdik buat ku..syukur!!

Dulu si comel saya ni seksa nak bagi makan, tp lps letak setengah sudu meals shakes, sehari sekali ke dlm susu dia, amek kau..makan tak berenti!!


Cik mia & nenek mia aka mama saya ni la yg selalu jadi body guard saya tiap2 kali p amik stok kat shaklee sampai staf shaklee sume dah kenal dorang..hehe..


Ok, ni lak wajah mama tercinta..




Yg kiri sebelum amik shaklee & kanan selepas..

Awet muda kan mama saya..umurnya dah nak masuk 64 tahun!!!
Selain makin awet muda, apa yg paling ketara selepas bagi mama saya shaklee adalah, tahap kesihatan & kecergasannya bertambah2..
Syukur pada Allah..tq Allah, tq shaklee..

Seterusnya..

Ni pula suami tersayang saya, ayah mia..
Kenal sejak dari zaman universiti lagi..
Dari 1 kelas masa kat U dlu sampailah skang dah 1 umah pon..
Alhamdulillah. . Allah panjangkan jodoh kami..
Mudah2an, jodoh kami bertahan hingga ke Jannah..in shaa allah!!





Pix seterusnya ni adalah pix arwah nenek saya yg sgt2 saya sayang..
Saya dibesarkan oleh nenek & mama.
Sudah 1 thn 4 bulan, nenek pergi meninggalkan kami.
Perginya menemui penciptanya..
Jujur saya katakan, saya tersangat rindu padanya..
Tiap detik teringat padanya..
Semoga Allah menempatkan nenek bersama2 org2 yg beriman..Al-Fatihah. .
Manis kan orangnye..:)


Yg dlm pix bwh ni plak, anak buah saya yg paling rapat dgn saya..

Dia dibesarkan oleh mama saya waktu kecik2 dulu.
So, mmg selalula membontot saya mana saya pergi..



In shaa allah, ada rezeki akan saya jaga mereka semua ni kerana mereka semua adalah jantung hati saya!!
Akan saya beri sepenuh kasih sayang & memberikan kehidupan yg lebih baik utk mereka.

Merakalah 'push factors' saya agar saya lebih maju lagi di dlm bisnes shaklee ni..

In shaa allah..

Terima kasih utk anda yg sanggup baca entry saya yg panjang lebar ni..

Nilah serba sedikit mengenai kehidupan saya..:)

Sekian, terima kasih..


Lastly..ini lah saya ;)

Pix taken masa Shaklee National Conference awal bulan lepas..
Alhamdulillah. .dapat 1 award..
Harap2 next year, rezeki bertambah dapat award lebih besar lg..in shaa allah..





AYU AIMAN (0192145637)

SID 887151
COD AREA SHAH ALAM
POST SELURUH MALAYSIA






No comments:

Post a Comment