Friday 15 March 2013

kurus, langsing & sihat

KURUS, LANGSING & SIHAT!!

Ramai yg bertanya macam mana nak kurus dgn suplemen shaklee??

Ada 3 langkah asas yg perlu diamalkan untuk kurus dgn shaklee:
1. DETOKS
2. BAKAR/PECAH LEMAK
3. OTOT

Harini saya nak cerita langkah pertama iaitu detoks..


1. DETOKS

- ->Detoksifikasi adalah proses pembersihan himpunan toksik dalam semua organ penting tubuh seperti buah pinggang, hati, usus dan sistem limfatik.

Sebelum memulakan ape2 program slimming, pembuangan toksik2 dlm badan teramatlah penting & dilakukan sekurang2nya selama 7- 20 hari.


Untuk pengetahuan anda, sisa2 toksik terkumpul ni boleh menyebabkan berat anda bertambah beberapa kilo. Penyingkiran semua toksik daripada badan akan membuatkan proses slimming menjadi lebih mudah.


Antara suplemen Shaklee yang sesuai untuk detox adalah HERB-LAX atau ALFALFA


Selain itu, pastikan anda meminum air secukupnya untuk membuang toksik dalam badan dan selepas selesai proses detoks, terus amalkan diet serat tinggi bagi mengelakkan sisa toksik tadi berkumpul kembali.


Walaupun berat badan tidak berkurang semasa menjalani proses penyingkiran toksik, ia sangat membantu meningkatkan lagi tahap kesihatan dan menguatkan sistem penghadaman tubuh anda.


Inilah rupanya SHAKLEE HERB-LAX & ALFALFA COMPLEX..Sebotol herblax ada 120 biji dan  alfalfa pula terdapat dalam 2 saiz iaitu alfalfa complex small 330 biji & alfalfa complex large 700 biji..kalau anda nak jimat, saya nasihatkan beli je terus alfalfa yang 700 biji tu..sebotol ni boleh tahan berbulan2!! Sgt2 murah, menjimatkan & berbaloi untuk dimiliki & yang paling penting ianya semulajadi, selamat, berkesan & mempunyai kelulusan dari jakim & kkm..





Untuk anda yang mendapatkan kedua2 produk shaklee yg mabeles ni, bolehla hubungi saya dgn segera..untuk anda yang nak cod di sekitar Shah Alam pon bole,  tp untuk anda yang di luar Shah Alam, jgn risau..abg pos laju ada..jaminan harga terbaek untuk anda..:)

I'M SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
AYU AIMAN
ID NO: 887151
TEL: 019-2145637
FB: SAYA SUKA VITAMIN
EMAIL: sayasukavitamin@gmail.com

No comments:

Post a Comment